dagen!

är hos pappa nu, kl är sent på kvällen och jag ska snart lägga mig tror jag.
dagen har varit bra , vi har haft kul iaf.
började med skolan, sen så sprang vi lexbyjoggen. hanna trodde en ko var en missbildad häst, haha, gapskratt.
vi hade egentligen tänkt och springa joggen men ah, hanna hon sprang typ fem meter , sen var hon trött så det slutade med att vi fick gå hela vägen istället.. aja vad gör man inte för sina kompisar.
när jag kom så tog jag en lååååååååååååååång varm dusch och sedan drog jag in till staden, kära göteborg. eftersom ingen ville/kunde/orkade följa med mig så åkte jag in själv, gick lite på kungsgatan o sånt och tittade lite med hittade inget, sen efter det så drog jag hem till min söta pappa. han bor i haga, ni vet fikaområdet. hemma hos pappa har jag bara myst, tittat på film (film = la pèlicula på spanska ;)) och lite sånt. är ju bara hos min pappa varannan helg så det var kul att träffa han igen.
visst är det skönt att bara var ensam ibland?. strosa runt i sempember luften och bara tänka. jag älskar när det är höst och när det precis slutat regna. luften blir så ren och fräsch då, man känner verkligen att man andas. man känner varje andetag man tar. jag bara älskar det! det är det bästa med hösten. att man kan andas!



Kommentarer
Postat av: jessica

fin bild :)

2011-09-23 @ 11:48:53
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback